vergelijk, kies en maak een afspraak

5 reviews geplaatst

Review dit bedrijf!

5 5
Auto voor apk aan geboden en altikd onderhouds beurt gelijk.met apk nu vergeten auto was er twee dagen erg slordig.ik ben zeer teleurgesteld in Pon.nu weer bellen voor afspraak kan ps over 2 maanden .nu ga ik in Putten naar plaatselijke garage.dank Pon.
Geplaatst door op 8 apr. 2024 15:00
5 5
Ik ben omdat mijn nieuwe Volkswagen Transporter 6.1 veel geluid maakt en erg stinkt 's morgens in de cabine naar uitlaatgassen maar voor het 1e onderhoud naar de Dealer gegaan. Ik was al een keer geweest in de eerste weken dat ik de Transporter had voor deze problemen maar die vonden ze een product eigenschap. Wie die uitdrukking heeft uitgevonden......
Maar goed ik wilde omdat de auto na 9 maanden al om een beurt vroeg slechts een olieservicebeurt hebben. Niks anders. En nakijken waarom ik 's morgens zo in de stank zit en de gepingel en trilling in de motor. Ik heb vorige maand al 4 banden vervangen van Chinees merk naar Michelin maar dat was niet de trilling zei ik er nog bij. Alles opgeschreven......
Goed ik krijg te horen dat het pingelend- geluid hoort bij een Euro6 motor en dat het trillen het balanceren van de wielen was. Dat is nu verholpen. Nou zei ik nog dat had je kunnen besparen want ik heb net nieuwe banden.
Als je de auto gaat halen dan is de rekening nooit klaar bij dealers. Want dat gezeur willen ze niet aan de balie. Die krijg je later. Ineens is het een longlife beurt geworden want er moest een inspectiebeurt bij, terwijl ik van te voren zeg dat hoeft voor mij niet. Kijken of de verlichting goed is en remmen, assen, distributie etc. Nou ik kan je zeggen dat de verlichting werkt want die inspectie zit in de computer al. En zichtbare schade op assen - distributie laat me niet lachen. Een lekkage van uitlaatgassen vinden ze al niet dus laat staan een inspectie beurt. Leuk bedacht om extra geld uit je zak te kloppen. Hoef ik allemaal niet. Verse olie en filter dat is belangrijk voor het behoud van je motor.
Dus een Longlife beurt en balanceren met een leenauto die je erbij krijgt voor wat centen. 600 euro!!!
De Helix olie kost voor 6,4 liter nog geen € 45 euro en is dat de prijs in een 5 liter en wat losse flessen. De dealer heeft een lagere inkoop per BULK. En het filtertje kost nog geen 7 euro van VW.
Ik vind die € 350,90 een prima betaalde hoge prijs. Daar behoeft geen extra poes pas bij.
Volgende keer weer hier om de hoek haal ik mijn eigen olie en filter. Zijn ze blij met 57,50 per uur en geef ik ze graag wat extra's en saucijzenbroodjes.
En het gekke is..... ik wist het van te voren dat dit ging gebeuren. Daarom was ik zo duidelijk van wat ik wel en niet wilde.
Geplaatst door op 7 okt. 2021 16:07
5 5
Pon dealer barneveld

Ik had een auto gezien bij de Pon Dealer in Barneveld.
Maar er stond toen maar een foto van de auto online.
Omdat hij nog binnen moest komen dus ik heb meteen een mail gestuurd
Of ik een bericht kon krijgen als hij binnen was.
En dat ik dan een afspraak kon maken voor een proefrit.
En daar heb ik reactie op gehad en dat kon en ik zou zou dan een bericht krijgen van een andere medewerker
Als hij binnen zou zijn en dat ik dan meteen kon gaan kijken naar de auto.
Maar na een week of zo kwam de auto online en kreeg toevallig een bericht van de Bovag dat er een auto te koop stond
Die aan mijn wensen voldeed en toevallig was dat de auto van de pon dealer waar ik al op gereageerd had en waar ik een bericht zou van krijgen als hij binnen
Zou komen.
Dus ik heb meteen die dag gemaild of ik een afspraak kon maken voor een proefrit.
En dat ik het raar vond dat ik niks had gehoord en de auto nu wel online stond zonder dat ik het wist.
Ik had dus geluk dat ik een mail had gekregen van de Bovag dat er een nieuwe auto online stond.
Maar na een paar uur kreeg ik een automatische bericht van mijn contact persoon bij de pon dealer
Dat hij nop vakantie was.
Dus daarom heb ik ook niks gehoord dat de auto er was denk ik.
Maar vindt het wel raar dat dan een collega dan niet zijn werk over neemt want nu liep ik bijna de auto mis die ik wou!
Dus ik heb meteen na dat ik dat automatisch mailtje heb gehad.Gebeld naar de Pon Dealer Barneveld waar de auto stond.
Om een afspraak te maken voor een proefrit en gelukkig was de auto er nog en kon dat!
Dus ik heb een afspraak gemaakt om 2 dagen later te gaan kijken naar de auto omdat ik niet eerder kon helaas.
Maar de avond voor de dag dat ik zou gaan kijken zag ik dat de auto offline gehaald was.
Dus dat vond ik al raar want ik had een afspraak staan nog om morgen de proefrit te gaan doen.
Dus ik heb meteen gebeld de andere ochtend net voor dat ik weg zou rijden naar de pon dealer voor mijn proefrit
Of hij nog beschikbaar was en toen kreeg ik te horen dat hij al verkocht was en ik had niks gehoord.
Dus ik was bijna 220 km gaan rijden naar de pon dealer voor niks.
En toen zijden ze aan de telefoon ook. oja sorry die is gisteren avond verkocht maar misschien kunnen wij u een andere auto aan bieden.
Vindt het ook raar dat hij zo maar wordt verkocht aan iemand anders. En ik had gewoon een afspraak staan normaal houden ze hem dan vast tot dat je bent geweest
En als je hem dan niet koopt. Dat ze dan meteen contact op nemen met de ander koper. maar bij de Pon Dealer Barneveld draait het volgens mij niet om service maar gewoon zo veel mogelijk geld verdienen
Hoe maakt niet uit!

Het komt er eigenlijk gewoon op neer als je een afspraak maakt bij de Pon Dealer Barneveld dat dat voor niks is.
zij komen hem tog nog niet na en laten niks weten als hij verkocht wordt
Dus als je slechte service wilt dan moet je bij de Pon Dealer Barneveld zijn.
Geplaatst door op 25 sep. 2021 14:44
5 5
LET OP BIJ INRUILEN: dit bedrijf geeft lage inruilprijzen bij merken die ze zelf niet willen verkopen. Deze verkopen ze dan aan een veiling! In dat geval kun je beter zelf verkopen. In mijn geval was verkoper toch van mening dat hij mij een goede inruilprijs gaf met 7250 euro en ze staan een rapport met foto's van je auto te maken alsof je een super aanbieding krijgt! Auto opgekocht door een ander autobedrijf. Gevolg verkoopprijs van 10.450 euro! Verkoper had mij moeten adviseren de auto NIET in te ruilen, maar ipv daarvan probeerde hij mij te overtuigen!
Geplaatst door op 4 jan. 2019 22:45
5 5
Wij zijn al 10 jaar bij deze garage. Ze hebben een uitstekende en vriendelijke service! Laatst werd er een lek ergens bij de koppeling gevonden, die ze 2 jaar geleden ook al hadden behandeld. Ze vonden dat dit onder garantie viel en hebben alles voor niets gemaakt. Ook wordt je auto als je dat wilt, helemaal gewassen, de ruitenwisservloeistof gratis bijgevuld, en kan je gewoon altijd terecht.Ze overleggen altijd bij de jaarlijkse beurt dmv een telefoontje over de te maken kosten.
Wij zijn zeer tevreden over deze garage en bevelen hem iedereen aan.
Geplaatst door op 13 aug. 2012 20:22

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 5 reviews
. (1 positiefen4 negatief