Hasebroekstraat 5, 2032 ZG Haarlem
Vakgarage Wals, sinds 1907. Altijd 50 auto's op voorraad. Ook voor uw APK, Airco, schade afhandeling of verkoop van uw auto.
Vakgarage Wals, sinds 1907. Vakgarage Wals is een van de oudste garagebedrijven van Nederland. Wals bestaat al 5 generaties en meer dan 100 jaar repareren wij aan uw auto. Wals Autobedrijven is uitgegroeid tot een zeer compleet automobielbedrijf.In onze showroom zorgen wij altijd voor een ruim en divers aanbod occassions. U zult altijd van deskundig advies worden voorzien indien dit nodig is. Vakgarage Wals is lid van de Bovag en volgt de richtlijnen van deze branche organisatie. Dit betekent dat alle auto's kunnen worden voorzien van Bovag garantie. Indien u kiest voor het kopen van een auto zonder garantie ( met korting ) dan zal de auto altijd worden afgeleverd met een nieuwe APK. Tevens zal de auto provesioneel worden nagekeken door een van onze monteurs.GARAGE WALS, sinds 1907Werkelijk waar Garage Wals bestaat al sinds 1907. Naast auto's werden er toen ook vrachtauto's, fietsen en brommers gerepareerd. Daarnaast had garage Wals een van de weinige benzine pompen van Haarlem in die tijd. Heden is garage Wals een provessioneel garagebedrijf uitgerust met de modernste apparatuur en geschoold om te repareren aan alle merken auto's.U kunt bij garage Wals terecht voor uw APK U kunt bij garage Wals terecht voor AIRCO service ( Airco vullen, vanaf € 99.- )U kunt bij garage Wals terecht voor uw schade afhandeling / reparatie of schade taxatieU kunt bij garage Wals terecht voor elke reparatie en / of onderhoud van uw autoVoordat Garage Wals gaat repareren aan uw auto zal er altijd met u worden overlegd. U zal een prijsopgave krijgen en in overeenstemming zal uw auto worden gerepareerd of onderhouden. Op al onze reparaties zit een garantie termijn van 6 maanden zoals wettelijk en door de Bovag bepaald.Graag tot ziens bij Vakgarage Wals te HaarlemHasebroekstraat 1 - 5, 2032 ZG, HAARLEM023-5353502www.vakgaragewals.nlinfo@vakgaragewals.nl
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Voor de eerste keer bij deze garage ; Communicatie perfect. Reparatie waarvan vooraf prijsopgave was gedaan meer dan correct uitgevoerd- net even die extra aandacht gegeven aan iets dat geheel los stond van de reparatie. Conclusie : Deze garage verdient mijn vertrouwen , prima kwaliteit/ prijs verhouding, uitstekende en attente service. Dus ja, ik kom hier terug.
Vrijdag 5 juli bied ik aan Pieter Wals, van Wals autobedrijven Hasebroekstraat 3-5, 2032 ZG Haarlem mijn Picasso C3 te koop aan. Hij is direct enthousiast over mijn auto en na overleg met zijn broer vertelt hij dat hij enthousiast over mijn auto is en dat hij hem graag wil kopen. Mijn auto is 9 jaar oud en heeft bijna 118.000 km gereden. Na heen en weer bieden gaan we beide akkoord met de verkoopprijs van € 4300 voor de Picasso. Dit alles in bijzijn van mijn partner. Ik vertel hem dat ik tgv overlijden een auto kan kopen die bijna netzo oud is maar de helft minder heeft gereden t.w. 60.000 km. Pieter adviseert mij dit zeker te doen en kijkt in zijn compu hoeveel ik kan vragen voor de door mij nog te kopen auto en noemt het bedrag. We spreken af dat ik de Picasso dinsdag 9 juli breng en hij schrijft deze afspraak en de verkoopprijs van € 4300 in zijn agenda. Bij weggaan wordt de verkoop in bijzijn van zijn broer nogmaals mondeling bevestigd. Dinsdag 9 juli heb ik de Picasso gebracht. Alles verloopt vriendelijk en er lijkt geen vuiltje in de lucht totdat zijn broer die de overschrijving in bijzijn van Pieter in de compu aan het regelen is roept dat er iets niet klopt en dat is een niet overeenkomstige kilometerstand???? Pieter maakt mij duidelijk dat ik aan hem zou hebben doorgegeven dat mijn auto van 9 jaar oud 11.000 km !!!! had gereden. En ja u begrijpt het al nu is mijn auto opeens veel minder waard want tja een auto van 118.000 km kan hij nauwelijks verkopen, zegt Pieter en ook zijn broer. Pieter houdt bij hoog en laag vol dat ik gezegd zou hebben dat mijn auto 11.000 km had gereden. Dom dom dom dat ik vrijdag de kilometerstand inclusief verkoopprijs niet zwart op wit heb laten vastleggen, te goedgelovig ben geweest en deze streek door deze broers niet had voorzien. Nu was ik de klos. Pieter wist nl dat ik de andere auto inmiddels had gekocht, dat die inmiddels op mijn naam stond, dat op 9 juli de verzekering van mijn nieuwe auto was ingegaan en op 9 juli aan het eind van de middag de verzekering van de Picasso zou stoppen. En het voorval vond plaats op 9 juli en het was begin van de avond. Mijn Picasso was niet meer verzekerd waardoor ik hem niet meer mee kon nemen. Eind van het verhaal is dat ik mijn Picasso voor € 3600, en dat doe ik om u tegemoet te komen aldus Pieter, aan deze broers heb verkocht. U kunt uit mijn verhaal uw eigen conclusies trekken over Wals autobedrijven Hasebroekstraat 3-5, 2032 te ZG Haarlem
Beste A. de Wit, Wij hebben uw auto op 5 Juli getaxeerd via ons taxatie programma, zoals u ook op 9 juli is laten zien, met een km stand van 11.000km. Hoe wij op 11.000km zijn gekomen is waarschijnlijk gekomen door een communicatiefout? Wij hebben u aangegeven op 9 juli dat wij niet geïnteresseerd waren in de auto met de km stand die de auto werkelijk heeft. U wilde de auto toch verkopen en daar zijn we gezamenlijk uitgekomen. Wij doen dagelijks meerdere taxaties voor auto's en hebben niet met uw auto gereden nog de auto verder onderzocht. U heeft gelijk dat dit misverstand had voorkomen kunnen worden mits wij een contract hadden opgemaakt. Dan hadden wij namelijk een proefrit met uw auto gemaakt, foto's genomen van oa de km stand etc. Met vriendelijke groet, Wals Autobedrijven
Na al jaren mn auto bij de dealer te brengen voor onderhoud en keuring besloten om eens naar een ander te gaan voor de APK. Bij Wals Haarlem uitgekomen en wat heb ik daar een spijt van! Ik werd gebeld met een aantal voorstellen tot reparaties deels verplichte eis voor de apk, deels advies ('onveilig om het niet te laten doen') . Kostenraming 1250 euro!! De medewerker had zo'n omslachtig verhaal dat ik het niet meer helemaal vertrouwde, dus besloten om mn auto op te halen en elders te gaan. Via via dezelfde dag nog bij een andere garage uitgekomen. Blijkt Wals de auto meteen als afgekeurd door te hebben gegeven aan het RDW. Volgens de tweede garage is dit heel ongebruikelijk, krijg je normaal eerst de kans om reparaties te laten doen. Hij heeft de auto nagekeken en volgens hem was ik met 80 euro klaar geweest als ik direct bij hem geweest was. Ze zijn echt gaan zoeken en hebben de auto afgekeurd op punten wat helemaal nog niet had gehoeven. Zo zou de wiellager teveel geluid maken (zou volgens Wals noooooit door de keuring komen en daarnaast zei de man dat deze er ook niet uitgehaald kon worden zonder m kapot te maken. Nou deze lager ligt nu bij mij in perfecte staat in de kast, kan de volgende keer gewoon weer erin gezet worden volgens de tweede garage. Helaas moest die nu wel vervangen en ook wat andere reparaties omdat door de eerste afkeuring van Wals er nu vrijwel zeker een steekproef van het RDW zou volgen (wat inderdaad ook gebeurde) en dan wordt alles natuurlijk onder het vergrootglas gelegd, zeker de afkeuringspunten. Uiteindelijk 700 euro betaald (voor allemaal niet noodzakelijke reparaties behalve een nummerbordverlichting) maar gelukkig geen 1250!! Ik voel me opgelicht, het was ook zo verdacht hoe de medewerker zich uitsloofde om me van van alles te overtuigen. Wel blij dat ik via deze kostbare omweg nu een fijne betrouwbare garage gevonden heb waar ik inmiddels al een aantal goede ervaringen mee heb.
Geachte heer Wals, dank voor uw reactie op mijn review. U stelt hierin dat ik geen garantie had maar mij was toen meegedeeld dat ik dat wel een aantal maanden had. Als je kijkt naar de u genoemde reparaties vlak nadat ik de auto kocht vraag ik me toch af waarom de auto wel met goed keuringsrapport aan mij was verkocht. Wellicht was hij toen al niet goed maar heeft u gedacht, dat komt na één jaar wel bij de gratis keuring. Ik heb de benzinemeter niet eens genoemd in mijn vorige review. Ik stond een keer stil terwijl er nog 2 streepjes te zien waren maar de tank was leeg. Hier heb ik toentertijd ook contact met u over opgenomen. Ik heb in veel 2e handauto's gereden de laatste jaren maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hoeveel pech kan men hebben met een auto. Misschien is het woord "oplichter" niet correct maar ik zal u in mijn netwerk zeker niet aanbevelen.
Super service en na maken van afspraak direct geholpen!
Super bedrijf, top service en zeer vriendelijk en professioneel personeel. Hier komen wij zeker terug om onze auto hier te laten onderhouden.
Bedankt.