5
5
Na een reparatie was het euvel nog niet helemaal verholpen. De “klacht” werd uiterst serieus genomen, en direct een datum ingepland om nog een keer naar het probleem te kijken. Uit voorzorg is er een extra dag ingepland om tot de juiste diagnose en reparatie over te kunnen gaan. Na een uitzonderlijk lastig te vinden probleem bleek er 1 1/2 dag nodig te zijn om het probleem volledige op te kunnen lossen. En wat blijkt? Volledige garantie, geen arbeidskosten, “gewoon” 0,0 moeten betalen! Dat noem ik top service, en de moeite waard om nog een keer terug te gaan wanneer nodig! Grote klasse! Met 5 sterren meer dan tevreden, zeker wanneer een geleverd onderdeel door de fabriek niet voldeed aan specificatie en de monteurs er na de eerste reparatie eigenlijk niet zo heel veel aan konden doen, omdat de klacht langzaam terug naar boven kwam. (Was dus direct na eerste aflevering na reparatie wel 100% ok) Het siert het bedrijf dat ze de klant 100% tevreden willen hebben en in dit uitzonderlijke geval ook totaal niets van hun tijd/moeite/energie in rekening willen brengen. Dat had ik zeker wel zo eerlijk gevonden. Extra tevreden dus over deskundigheid, ontvangst, begrip voor de klant, en deze mooie afhandeling van zaken! ***** TOP!
Geplaatst door J. Lobbezoo
op 12 apr. 2022 16:52