Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

2 beoordelingen

2 van 2 beoordelingen

Peter

5 van de 5 sterren
•8 maart 2017

In het weekend schade ontstaan aan de voorbumper, waarbij de veroorzaker geen briefje had achtergelaten. Contact opgenomen met verzekering. Kon schade laten herstellen bij Haans. Daardoor kostte het mij geen eigen risico. Wel viel ik teurg ik schadevrije jaren. Op woensdag 8 maart naar Haans geweest voor maken van afspraak. Een van de schadeherstellers bekeek de schade en kwam tot de conclusie dat hij wellicht de schade meteen op kon lossen. Zo gezegd, zo gedaan. Hierdoor hoef ik niet terug te komen voor herstel. Steker nog, de schade is kosteloos hersteld. Daardoor kan ik mijn schade bij de verzekering intrekken en kom ik weer aan mijn oorspronkelijk aantal schadevrije jaren. Gewoonweg SUPER. Haans had er ook voor kunnen kiezen de schade later te repareren en daarvoor een bedrag door te berekenen aan ZLM, waardoor ik terug zou vallen in schadevrije jaren. Helemaal TOP.

Chantal

2 van de 5 sterren
•24 februari 2016

Men zegt dat de hele bumper gespoten zou worden. Breng je de auto weg ter reparatie en zegt men dat de halve bumper gespoten wordt. Heel gek en ze geven zelf aan dat je dan glans verschil ziet. Als ik geld bij betaal spuiten ze de hele bumper. Ze bieden hun excuus aan maar komen de klant niet tegemoet en zijn dus totaal niet betrouwbaar naar hun klanten. Ik ga mijn schade wel op een ander laten maken waar ik wel kan vertrouwen op uitspraken die men vooraf doet. Mij, en met mij meerdere, zien ze hier nooit meer.