Schrijf beoordelingen
Beheer bedrijfsprofiel/pagina
Vergroot uw zichtbaarheid
Appelmarkt 2, 1681PE Zwaagdijk
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Koop nooit en auto bij ard butter Word zeer slecht gehandeld denk 2 x na voor dat je geld uit geeft aan dit bedrijf. Vieze honden zijn het auto met en kapot koppeling/ automaatbak word niet gemaakt valt wel onder garantie vriendelijk groet PATRICK TOMASSEN
Wilt u graag als een zwerfhondje behandeld worden? Ga dan zeker een auto kopen bij Ard Butter. Een bedrijf wat goed is in: * kapotte auto’s verkopen * narcist trekken (ligt NOOIT aan hun) * zogenaamd medewerkend maar vervolgens geen K U T doen. * telefoon erop gooien midden in een gesprek * denken dat je als vrouw zijnde de wereld gemaakt heb en je stoer kan doen als een kleine kerel. * tijdens een heftige woordenwisseling die ze zelf beginnen alles omdraaien tot de klant (komt het narcist gedrag weer) Want oh wat de klant doet kan niet. Want een auto die je 3 maanden geleden gekocht heb en al 7 weken kwijt bent omdat die doeloos bij hun staat, mag je niet gefrustreerd om worden. * uithuilen bij Bovag Kortom rij door naar de auto sloop, denk dat je daar betere auto’s vind als bij dit gruwelijk piep bedrijf. Geen ster maar dan ook echt geen ster waardig. Aub ard butter verkoop je pand en ga met al je personeel achter de kassa zitten bij de buurt super daar kan je geen mensen oplichten!!!!!! Oh en aan het personeel van ard Butten, doe me aub een lol en reageer niet op deze reviews, want niet in het echt willen commucieren is een slechte revieuw incaseren!!
Graag willen wij reageren op de slechte review van De Heer R. ter Haar uit Grootebroek.Deze meneer heeft de auto inderdaad bij ons gekocht en heeft er voor gekozen om voor 1.000 euro geen garantie en onderhoud te nemen. Enige tijd later kwam hij terug omdat dat de auto olie zou verbruiken. We hebben de auto bekeken en beoordeeld en gezegd dat we een olie meting gingen doen zodat we dan een bevestiging hebben van het daadwerkelijke olie verbruik.Helaas is hij hier niet op in gegaan. Daarna is hij bij ons gekomen om de auto in te ruilen omdat hij aangaf dat zijn vrouw de auto niet beviel. we zijn er toen samen uitgekomen, hebben zelf na de aflevering nog een afspraak gemaakt om de auto te poetsen. Toen de meneer de auto bracht vroeg hij of de banden gebalanceerd konden worden en dat hebben wij ook gratis gedaan. Er is toen geen enkel negatief woord gevallen over de gehele zaak. Het verbaast ons dan ook echter dat hij deze review op jullie site geplaats heeft. Jammer dat hij ons niet in de gelegen gesteld heeft zijn ongenoegen te bespreken. Autobedrijf Ard Butter
2 maanden één Citroën DS3 kenteken 33-RRH-3 Op 25-01-22 heb ik bij dit bedrijf Ard Butter een Citroën DS3 gekocht met het kenteken 33-RRH-3 voor €6899 euro een zeer knappe auto. Dus ging ik een proefrit maken met deze auto en tijdens mijn proefrit even gestopt bij een garage bedrijf wat ik goed ken om een snelle check uit te voeren, auto zag er goed uit op het eerste gezicht. Dus heb ik de auto gekocht zonder garantie, dit scheelde €1000 euro. Echter na een 6 weken gereden te hebben zat de achterkant van de auto vol met zwarte spetters, nu hadden we een paar weken slecht weer gehad dus dacht ik opspattend vuil waarschijnlijk. Maar toch even het olie pijl meten, en jawel bijvullen. Gek want voor de koop tijdens de snelle check zat het niveau nog iets te vol, met zeer schone olie. Maar goed verder rijden en in de gaten houden, en jawel weer de auto zwart aan de achterkant niet vet maar roet. Dus terug naar Ard Butter en dit probleem voorgelegd, zo vriendelijk als ze eerst waren dat was er niet meer bij. Het was, niet waar dat de auto olie gebruikt en dat ik me dat maar inbeelden, en dat ik eerst maar eens een beurt moest geven aan de auto. Dus dat heb ik laten doen, bij een goed garage bedrijf, dure olie in de auto gedaan Mobil 1, 5W30 en tevens een motor reiniging. Wat meteen opviel tijdens die beurt was dat het olie filter zo schoon was, dus hij had waarschijnlijk net een beurt gehad. Maar goed streepje op de pijlstok gezet tot hoe ver de olie gevuld was, en weer rijden. Na 700 kilometer jawel pijlstok weer op de helft van niveau, dus weer terug naar Ard Butter. Met een goed aanbod als ik de auto nou inruilde en een goede prijs kreeg voor die Citroën op een veel jongere Kia Rio, en daar dan geld bij zou leggen. Echter kreeg ik niet meer terug dan €5500 na twee maanden voor die Citroën en moest ik alsnog €6500 euro bijleggen op die Kia Rio. Ik zat vast met onderhandelen, dus mijn verlies genomen. Maar nu komt het ergste, de Citroën DS3 met het kenteken 33-RRH-3 stond de volgende dag alweer op zijn site voor €6700 euro zonder garantie en met garantie €1000 euro duurder. En jawel ook alweer verkocht, dat deed toch wel wat pijn. Ik zal niet zeggen dat het een bedrijf is wat slechte auto’s verkoopt, maar mij zal hij nooit meer terugzien. En zal dit bedrijf ook zeker niet aanbevelen als een goed bedrijf. Jammer want ik had al eerder auto’s gekocht bij dit bedrijf en dit zijn zeer goede auto’s geweest.
Audi Q3 gekocht bij Ard en Audi A5 ingeruild. Super service, nette prijzen en zeer gastvrij! Alles binnen een paar uur geregeld! Het kopen van een auto doe je natuurlijk niet dagelijks dus de begeleiding van mevr Butter was hierin super! Helder advies ontvangen over komend onderhoud en het service plan. TOP!
Zeer goede ervaring met het kopen van mijn auto bij Butter. Verkoper Ramon heeft me vriendelijk en uiterst correct geholpen, de afleverbeurt is volgens afspraak uitgevoerd en levering op het afgesproken tijdstip. Een plus voor de klantvriendelijkheid en service!