Leidsevaart 592, 2014HT Haarlem
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Slechte communicatie. Moest zelf div keren bellen waar mn auto bleef. Ik had geen vervangende leen-auto. Schade door paaltje te raken werd geschat op €1700. Bleek later €3000. Geen tussentijds contact, omdat ik eventueel de schade zelf wou betalen. Dat was de afspraak. Intussen had de garage-medewerker mij, de dag van brengen auto, zonder dat ik dit goed in de gaten had, een formulier laten tekenen waarmee de schade automatisch doorgesluisd zou worden naar de Stern-verzekering. Ik vind dit achterbaks. Ook het feit dat de garage-medewerker vond dat ik niet meer met de auto kon rijden vanwege beschadigde koplamp, vond ik belachelijk. De receptie-medewerkers gedragen zich intimiderend, onbeschoft, zijn niet in staat beschaafd te communiceren. Bij afhalen auto werd ik zoals gebruikelijk, in eerste instantie volkomen genegeerd. Dit is niet de eerste keer dat ik onbeschoft bejegend ben door deze mensen. Rustig extra onderdelen vervangen bij APK-keuring zonder overleg met mij vooraf is mij ook overkomen. En bij verzoek door mij resetten melding disbalans wielen auto op dashboard van de auto wordt de auto helemaal “onderhanden” genomen, terwijl het alleen op een reset-verzoek ging. En ik maar wachten in de garage! Jammer dat er niks gedaan wordt met de klachten. Een excuus is ook te veel moeite. Slechte zaak.