5
5
Opgepast voordat je naar Idenburg Car Solutions in Delft gaat! Ze hebben bij de wasstraat tijdens de voorbehandeling velgenreiniger op m’n lak gespoten, waarna deze is gaan invreten met lakschade als gevolg. Ga je met deze klacht terug dan ga je pas echt kennismaken met de ‘heren’ van Idenburg Car Solutions. Consequent wordt door iedereen met een Idenbug-shirt aan elk argument afgedaan met: “uitgesloten”, “onmogelijk”, “wij doen zoveel auto’s per jaar, dit komt nooit voor” en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je hebt daar dus ook geen gesprek met 1 persoon maar iedereen in de werkplaats gaat zich ermee bemoeien en geeft z’n mening. Uiteraard vallen ze elkaar niet af. Allemaal in koor: “dit kan nooit hier door de wasstraat zijn gekomen” Je moet je argumenten dus een paar keer herhalen en weer begint dan het wel en niet verhaal. Op de 1 of andere manier mij als klant van meer dan 5 jaar ergens in tegemoetkomen of meedenken is totaal geen sprake. Letterlijk was het antwoord: “hier gaan wij niks aan doen”. En dan te weten dat ze alle middelen en kennis in huis hebben om enige coulance te bieden en i.i.g. aan te bieden om een poging te wagen om de schade te herstellen. Vergeet het maar. Zelfs in het begin is een “Goh, meneer hoe dan ook vervelend voor u” o.i.d. niet te horen. Sterker nog: men schuift simpelweg de roldeur omhoog en verzoekt of je wilt vertrekken als je je stem verheft en wat emotie laat zien. (ja ik was boos). Hr. Idenburg: U had beter een foto kunnen nemen van de schade en die bekijken dan van mijn kenteken. Hieronder staan er een paar. Wat een slechte klantbehandeling en beschamende service. Ik had dit niet verwacht van een bedrijf dat beweert zich juist te onderscheiden in service en als slogan heeft: Wat mooi is moet mooi blijven. In de kou laten ze je staan! Hoe kan je je vergissen.
Geplaatst door A. W
op 5 apr. 2024 11:14
Reactie van autobedrijf:
Beste A. W ( lekker anoniem)
Of mag ik meneer Roggeveen zeggen, want na zoveel verschillende namen weet ik niet meer hoe ik u moet aan spreken Het is alweer een jaar geleden en zestien van deze reactie's dat u het personeel bij Idenburg Car Services heeft bedreigd omdat u het niet eens was met onze service. Ondanks uw gedrag en uw bijbehorende recensie's hebben we u toen aangeboden om een keertje bij ons langs te komen. Dan zouden we u, met een kopje koffie in de hand, van A tot Z een demonstratie geven hoe onze wasstraat werkt en hoe de door u genoemde schade niet door onze service veroorzaakt kan zijn.
Daar bent u helaas niet op ingegaan. U vindt het kennelijk constructiever om onder valse namen valse recensies te plaatsen. Geachte meneer Roggeveen, want ons betreft staat het aanbod nog steeds. Wij zijn trots op ons bedrijf, onze wasstraat en onze producten en tonen dat graag aan eenieder die erin geïnteresseerd is.