5
5
Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.
Geplaatst door M. Heitkamp
op 9 feb. 2014 15:40
Reactie van autobedrijf:
Beste meneer of mevrouw Heitkamp, bedankt voor uw beoordeling. Een zeldzame, alle overige recensies zijn juist stuk voor stuk bijzonder positief. Ik ben daarom gelijk intern gaan navragen wie u bent en wat er mis zou zijn gegaan. Een aanmerking nemen wij zeer serieus en gaan daarmee aan de slag tot er een passende oplossing is waar de klant alsnog tevreden over is. Echter, tot nu toe weten mijn medewerkers niet wie u bent en ook niets van uw vermeende bezoek aan Autoweerd, zo er ook geen enkele "klacht" bekend is. De vraag volgt: is deze opvallende afbreuk-beoordeling wel echt gebaseerd op een bezoek aan ons bedrijf? Zo ja: ik GARANDEER u een mogelijke misser grondig uit te zoeken en - indien terecht- naar tevredenheid op te lossen. Zo nee: bij deze het verzoek het professionele aspect van deze objectieve review-site te respecteren, wij werken er hard voor! Ik hoop van u te vernemen, een ECHTE klacht los ik op. Bovag-autobedrijf Autoweerd staat voor haar dealer-kwaliteit. Ik ben direct bereikbaar op tel.nummer 030-30 31 636 en anders op ons algemene nummer. Een mail is ook welkom: w.krispin@autoweerd.nl Alvast vriendelijk dank.