JulesVerneweg 17, 5015 BE Tilburg
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
In het weekend schade ontstaan aan de voorbumper, waarbij de veroorzaker geen briefje had achtergelaten. Contact opgenomen met verzekering. Kon schade laten herstellen bij Haans. Daardoor kostte het mij geen eigen risico. Wel viel ik teurg ik schadevrije jaren. Op woensdag 8 maart naar Haans geweest voor maken van afspraak. Een van de schadeherstellers bekeek de schade en kwam tot de conclusie dat hij wellicht de schade meteen op kon lossen. Zo gezegd, zo gedaan. Hierdoor hoef ik niet terug te komen voor herstel. Steker nog, de schade is kosteloos hersteld. Daardoor kan ik mijn schade bij de verzekering intrekken en kom ik weer aan mijn oorspronkelijk aantal schadevrije jaren. Gewoonweg SUPER. Haans had er ook voor kunnen kiezen de schade later te repareren en daarvoor een bedrag door te berekenen aan ZLM, waardoor ik terug zou vallen in schadevrije jaren. Helemaal TOP.
Men zegt dat de hele bumper gespoten zou worden. Breng je de auto weg ter reparatie en zegt men dat de halve bumper gespoten wordt. Heel gek en ze geven zelf aan dat je dan glans verschil ziet. Als ik geld bij betaal spuiten ze de hele bumper. Ze bieden hun excuus aan maar komen de klant niet tegemoet en zijn dus totaal niet betrouwbaar naar hun klanten. Ik ga mijn schade wel op een ander laten maken waar ik wel kan vertrouwen op uitspraken die men vooraf doet. Mij, en met mij meerdere, zien ze hier nooit meer.