5
5
De reden dat ik deze review nu plaats is op Ageeth (ze heeft ook een review geplaatst) te steunen. Mij is iets soortgelijks overkomen.
p 9 juni hier een Renault Megane gekocht. Ik was er in de eerste instantie heel erg blij mee en had ook een goed gevoel bij Caroutlet Groningen.
De volgende ochtend gaf de de auto direct problemen bij het starten, het duurt te lang voordat hij aanslaat. Ik heb dit een paar dagen aan gekeken en Mik op 13 juni een app gestuurd waarin ik hem vertel over dit probleem. Hij geeft aan dat ik langs kan komen, dit uiteindelijk gedaan op 13 juli en afgesproken dat ik hem de volgende dag weer zou ophalen. Uiteindelijk kon ik hem op 19 juli ophalen, probleem: er was niets aan gedaan...... Allerlei goedkope smoesjes waar ik niets mee kan.
Op 20 juli een app gestuurd dat de auto nog steeds slecht start, direct heen gereden want ik zou met de auto op vakantie gaan. Mik ging na een lange discussie akkoord met het bestellen van een nieuwe gasklephuis. Eigenlijk wou hij dat ik de helft (200 euro volgens hem) mee zou betalen maar dit vertik ik aangezien de auto verkocht is met deze mankementen. Vervolgens eiste hij dat ik een grote beurt bij hem zou laten uitvoeren om 'hem tegemoet te komen'. Vanzelfsprekend niet gedaan (hoezo zou ik hem tegemoet moeten komen). Ik ben helemaal verbouwereerd hier weg gelopen aangezien mij verteld werd dat ik zeurde, er voor zorgde dat hij niets aan deze auto verdient en dat ik zo snel mogelijk moet vertrekken.
Vervolgens een maand lang geapt, en gebeld met de vraag wanneer ik mijn auto langs kan brengen. Uiteindelijk kon dit pas op 31 augustus (constant moeten zeuren). De auto 5 dagen kwijt geweest omdat ze vergeten waren het onderdeel te bestellen.
Eindstand: auto start nog steeds slecht, Mik heeft me geblokkeerd op de app en ik heb het vermoeden dat ze nooit iets aan mijn auto gedaan hebben. Mik vindt mij de meest irritante klant die ooit in zijn zaak heeft gehad omdat ik niet opgaf maar dat is dan jammer.... Het zegt veel over zijn gebrek aan professionaliteit. Wees een vent en los de problemen op, hoeveel winst jij wel of niet maakt is niet het probleem van de klant, de auto moet het gewoon goed doen, klaar. BIj een andere garage geweest en hier kwamen 15 storingen uit!!!!! Ik heb het bewijs bewaard gelukkig.
Als je een auto koopt die goed loopt, vertrekt en nooit meer terug komt denk ik dat ze super aardig zijn. Wanneer je een auto koopt die vanaf dag 1 problemen heeft dan is het andere koek. Ik ben heel teleurgesteld en mijn vertrouwen in auto verkopers was al niet super en is nu helemaal weg...... TRAP NIET IN DE GLADDE PRAATJES VAN DEZE MENEER!
Wat blijkt uit het verhaal van Ageeth en wat mij zelf ook is opgevallen is dat wanneer je kwaad wordt met een reden, je wordt namelijk slecht behandeld meneer Delies niets meer wilt doen. Het uitvoeren van eventuele reparaties mag niet afhankelijk zijn wat van je zegt maar moet afhangen van of je gelijk hebt ja of nee. Als je een slechte review plaatst wil hij je ook niet meer helpen. Zorg ervoor dat er geen slechte review komt! Hij wou mij alleen helpen als ik mijn excuses zou aanbieden. Hij draait de boel steeds om en vindt dat je hem iets verschuldigd bent. Kortom deze man heeft het niet op een rijtje.....
Geplaatst door K. Reilman
op 22 nov. 2017 9:42