5
5
In oktober 2012 een tweedehands auto gekocht bij dit autobedrijf voor een schappelijke prijs waren wij de nieuwe eigenaar van deze renault laguna.
Na diverse ervaringen gelezen over deze auto waren we wat onstemd om te gaan kijken maar mijn vrouw was verliefd op dit model.
Aangekomen in Westervoort stond de auto er netjes bij, evenals alle boekjes en sleutelkaarten. Een proefritje gemaakt en er waren wat kleine dingen die we opmerkte zoals een raamschakelaar wat niet functioneerde en ruitenwissers die klapperde. Dit zou bij aflevering verholpen worden ook inclusief een servicebeurt en een verse apk keuring!
De eigenaar adviseerde ons goed en had een Laguna van 2003 zonder de kinderziektes. Wij hebben nu inmiddels bijna 10000km gereden en het enige wat defect ging was de sleutelkaart. Een telefoontje gepleegd naar westervoort voor advies en keurig geholpen met een adres waar ze deze konden repareren kosten een kleine € 25,-
Afgelopen week zijn we er geweest zonder afspraak en stonden we voor een gesloten deur echter staat er netjes een telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn. Binnen een kwartiertje kwam de eigenaar die was even onderweg met een andere auto.
Ik kan oordelen dat ik netjes en correct ben geholpen, het bedrijf is van twee broers waarvan een het aanspreekpunt is, alleen ben je al gauw druk maar we werden zelfs zonder afspraak keurig geholpen. De rekening viel mee en de onderdelen hadden ze zelfs op voorraad!
Bedankt en tot ziens!
Familie Keizer Beuningen
Geplaatst door F. Keizer
op 11 mrt. 2013 12:37